CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

U're currently visitor number:

hit counter
Get a free hit counter .

Drama Queen

Sudah lama aku tak bertapak dekat blog nie untuk merapu...
tapi disebabkan aku rasa nak menulis lar....
aku cuba jangan biarkan kemalasan aku ni berpanjangan...



Aku tulis nie sebab aku nak mengadu dekat pembaca blog aku nie...
kerana aku tengah geram gila dekat seorang perempuan nie...
Seorang budak yang gila pandai berlakon dan menipu...
Aku nobatkan dia sebagai "Drama Queen" terbaik di sekolah aku..
Aku namakan perempuan ni Si Lempeng...
menyampah!

Si Lempeng bertopengkan tangisan!!!!

Tak tak tak suka!!!!
dia bajet cantik bajet comel bajet "slim"
fikir lelaki dekat kelas suka pandang dia usha dier...ataupun suke dier...
PAP!!!
semuanya tak betul...mana ada classmate lelaki kitaorang suka sangat dia!
perasan sahaja lebih...

Geram bila difikirkan kembali!
Sebab dia suka meminta perhatian orang lain...
supaya orang kasihankan dia...
dan orang akan fikir aku dan kawan aku yang salah!
HUH!!!!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
p/s: Sesape budak sekolah aku kalu tahu siapa yang aku maksudkan!
diam erk!

2 comment:

Sesopie said...

sabar2!

skula ag ea ny??

klaw x shuke cgtt pulaukan je dea..

snang2 wat b0d0 je..

klaw s0phie tumbuk dea..

dUsh2..

biar padan muka..

hahahha

miss kepoh said...

dh pulau dh...pas2 dier ngadu smbil menagis dpn senior...