CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

U're currently visitor number:

hit counter
Get a free hit counter .

merapu sebab tak ada kerja

Boringnyer...
nak dekat sekolah....
malas lar....(tak bersemangat langsung)
aku sebenarnya malas nak susun buku melihat rak buku aku yang macam apa...erk(teruk gila r..)
mak aku dah bising r...
mama:IFFAH!!!!susun lar rak buku tu...kejap lagi mama nak
tengok tersusun
miss kepoh:yerlar...kejap lagi....
20 minit berlalu
mama:tak kemas lagi????ish2 apa nak jadi dengan anak aku...
begitu alkisah nyer....
hehehe....malas gila aku nak kemas....
korang tengok aku nyer... meja lagi r...
tak payah cerita(buku bersepah)
adik aku punya rak
vs
aku punye(dibawah)

sebelum selepas
ok r...
sampai sini erk...
aku nak kemas rak buku aku yang macam apa erk...
sekejap lagi mak aku marah...(kalau dia tahu aku cakap pasal dia)
mati aku...

0 comment: