CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

U're currently visitor number:

hit counter
Get a free hit counter .

rehlah ke Port Dickson

sebenarnya dah lama dah aku pergi PD cuma aku tak masukkan gambar dalam komputer lagi...
masa tu sekolah aku buat rehlah bersama halaqah dekat PD
maksudnya berkelah lar....
untuk budak sekolah menengah aku...
best gila korang tengok r... gambar dia sikit erk...
sebab komputer aku bengong sikit...
tak leh nak masukkan banyak2...
kat sana kak senior kita orang sediakan game
1.main baling selipar
2.main "ice water"
3.perang pasir
4.yang aku tunggu sekali Mandi Laut!!!
habis muka aku sunburn!!!hitam...
sebab berendam...
tapi best juga...
Mula-mula sebelum aku pergi..
aku ingatkan laut dia kotor...
tapi sangkaan aku salah...
permandangan dia indah gila...
dalam bas


kak islam tak de kerja pergi kutip siput

buat kubu!!!nak main perang pasir!!

cantik tak? pemandangan?

kiranya macam aku pergi dekat sana tak sia-sia
at least...
aku having fun dekat sana(ceh speaking nampak)




1 comment:

Sesopie said...

xnah g pD ag..

bkan nk ajx..

=(