CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

U're currently visitor number:

hit counter
Get a free hit counter .

sApe stress????

warning!!
jgn jdi seperti diatas :)

muahaha!
stress,stress,stress.....
sape stress???
aku?
tak lar.....
nape nak stress?
MESTILAH!!!!
minggu ni ujian lar ngek!(bodoh cakap dkt diri sendir gila apa?)
OOOO.....



apa ke benda lar aku nie post entry mengarut-ngarut...
nak buat camner aku jenis ngengarut!(tah pape punye ayat)
oOii!makcik!
bebalik kpd tajuk entry ni!
anda stress?pening akan ujian?exam?PMR?putus cinta?bankrup?
jumpalah pakar stress yaitu saya Miss kepoh!(macam iklan plak)
saya akan buat anda bertambah stress!
Hohoho!!!

Tak de lar aku post entry nk cakap pasal ujian...
mingu nie!!
huhuhuhu...
arab,bm,bi,sej,geo,tarbiah islamiah,matematik & mcm2 lagi....
tak pe x2 ifa belajar....
AKU???belajar...
Heh homework pun tiru!(alamak terkantoi lar plak)


No way...
last minute punyer blajar akhirnye masuk gak kpala otak aku nie....
well you know me..(speaking)
tak pex2 aku ok still bleh b'nafas....
blaja...blaja...blaja...ujian...exam....blaja....ujian....PUASA????oh no!.....RayA yipee!!!....exam????
ALaaa...
begitular alkisah terbodoh prnh aq wat.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

p/s:puasa bersedia!!!
p/p/s:entry yg termengarut skali!!!
p/p/p/s:adila no!!!jgn crita mimpi 2 gross lar!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




2 comment:

Sesopie said...

manyaknye ujian!!tape2..stresskan diri anda..-)

miss kepoh said...

huhu...terpaksa jgn histeria sdh =)