CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

U're currently visitor number:

hit counter
Get a free hit counter .

itik oh itik kenapa kau tak boleh senyap ke?


p0t~pet~p0t~pet

Weyh takleh senyap apa???
huh bising erk dari pagi sampAi petang...
HUH!
Cuba korang bayangkan yang kau orang satu classmate dengan orang yang bising...
tau tak macam pitam aku dengar dia nyer pot pet~kalau suara tu perlahan tak ape lar...
ni macam suara satu kelas...
PENING x2(geleng-geleng kepala)



Kalau nak tengok die senyap?time perhimpunan dengan abs je...
tapi kalau nak tengok dia senyap dalam kelas?
heh...
macam harapkan lampu terbang~
orang suruh senyap....
LAAA....
mula r...dia nyer l0yar buruk datang....
sepantas kereta f1,
bunyinya kuat macam gajah,
panjangnya berjela-jela...

Sebenarnya..
aku tulis ni pun sebab nak luahkan perasaan aku ni..
so girls kat kelas aku jangan terasa
coz aku tak cakap pasal korang...
tau2 sendiri r..sape yang bising 2...
kalu dier baca sesedar skit..
itu pun kalau dier tahu bu-gger aku nie~(dengan gembiranya sebab dier tak kan tahu)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
p/s:best aku kutuk mamat ni...
dan bukan nak batakx2 ok?
tasha!!! lukiskan gambar untuk aku ok?
kak izzati mintak izin gne gamba er?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3 comment:

Natasya K said...

ko nak soh kiter lukis gmbr ko yg pelik tu?? bglaa sejuta hengget pon kiter tak layan! hahaha, anyway, my name is tasYa not tasHa.

Izzaatiizul said...

banggenye gamba itik tu ko promote,haha.
kpd si itik(mamat tu)sedar2kanlah diri.

miss kepoh said...

ezzaty:bangga,bangga..
btul setuju 100%
sedarkanlah diri kamoo wahai si itik!